|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Вимоги до структури, змісту та оформлення літератури щодо курсової роботи |
Тема: Гідросфера, її складові частини
Мета: 1) навчальна: сформувати в учнів
поняття «гідросфера», знання про складові частини гідросфери; уявлення про
світовий кругообіг води в природі; властивості води як рідини; сприяти
розвиткові вміння пояснювати взаємозв’язок між оболонками Землі на прикладі
світового кругообігу води;
2) розвивальна: розвивати логічне мислення, уяву, увагу,
пам'ять, спостережливість, вміння працювати з текстом і текстовим матеріалом
підручника, вміння робити висновки, виділяти відмінності між складовими
частинами гідросфери; пояснювати схему світового кругообігу води;
3) виховна: виховувати любов і бережливе ставлення до об’єктів природи та інтерес до
пізнання навколишнього світу. |
ТЕМА УРОКУ: Африка. 7клас Підготував С.Задворний, Г-43(1)
МЕТА: узагальнити і систематизувати знання
учнів з теми «Африка»;
розвивати навички колективної та
творчої діяльності, працювати з картами; розвивати спостережливість, вміння
практично використовувати здобуті знання;
виховувати дбайливе ставлення до
природи та процесів, що відбуваються в ній, колективізм.
ТИП
УРОКУ: урок систематизації і узагальнення знань, умінь та навичок
(нетрадиційний урок у формі гри «Щасливий випадок»). |
Атмосфера, її склад і будова.
Мета уроку: сформувати в
учнів поняття «атмосфера», як про зовнішню газову оболонку Землі, її будову;
відтворити знання учнів про склад повітря, підкреслити значення для життя на
Землі; ознайомити школярів із сучасними методами вивчення повітряної оболонки
планети; вдосконалювати вміння працювати з текстом підручника, схемами,
діаграмами, виділяти головні аспекти уроку. Виховувати любов і бережливе ставлення
до навколишнього середовища, виховувати пізнавальний інтерес до географії. |
Опозиція вимагає прочитати Януковичу посилений курс
географії |
Картографічний сервіс Google неправильно відобразив
кордон між Нікарагуа та Коста-Рікою. Керуючись цією картою, війська
Нікарагуа зайняли острів, який їм не належав. |
Ольга ВАРАКУТА Анотація. У статті обґрунтовано необхідність використання інноваційних
технологій у вивченні географічних дисциплін у вищій школі. Особлива
увага приділена проектній технології, теоретичним її аспектам та
способам впровадження у навчальний процес. Наведено приклади окремих
видів проектів, які допоможуть формувати компетентності майбутнього
вчителя географії за європейськими вимогами.
Ключові слова: інноваційні технології, творчі здібності студента,
проектна технологія, класифікація проектів, телекомунікаційні проекти.
|
|
|
| | |