Середа, 26.06.2019, 16:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Методика навчання географії

Статистика
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Студентські робити

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Юля Кислиця (4 курс)
Води Південної Америки
Студентські робити | Переглядів: 4838 | Додав: Оля | Дата: 02.02.2012 | Коментарі (1)

Тема: Гідросфера, її складові частини

Мета: 1) навчальна: сформувати в учнів поняття «гідросфера», знання про складові частини гідросфери; уявлення про світовий кругообіг води в природі; властивості води як рідини; сприяти розвиткові вміння пояснювати взаємозв’язок між оболонками Землі на прикладі світового кругообігу води;

2) розвивальна: розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам'ять, спостережливість, вміння працювати з текстом і текстовим матеріалом підручника, вміння робити висновки, виділяти відмінності між складовими частинами гідросфери; пояснювати схему світового кругообігу води;

3) виховна: виховувати любов і бережливе ставлення до об’єктів природи та інтерес до пізнання навколишнього світу.

Студентські робити | Переглядів: 9140 | Додав: Оля | Дата: 25.01.2011 | Коментарі (0)

ТЕМА УРОКУ: Африка. 7клас  Підготував С.Задворний,  Г-43(1)

 

         МЕТА: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Африка»;

              роз­вивати навички колективної та творчої діяльності, працювати з картами; розвивати спостережливість, вміння практично використовувати здобуті знання;

          виховувати дбайливе ставлення до природи та процесів, що відбуваються в ній, колективізм.

         ТИП УРОКУ: урок систематизації і узагальнення знань, умінь та навичок (нетрадиційний урок у формі гри «Щасливий випадок»).

Студентські робити | Переглядів: 2874 | Додав: Оля | Дата: 25.01.2011 | Коментарі (1)

Атмосфера, її склад і будова.

Мета уроку: сформувати в учнів поняття «атмосфера», як про зовнішню газову оболонку Землі, її будову; відтворити знання учнів про склад повітря, підкреслити значення для життя на Землі; ознайомити школярів із сучасними методами вивчення повітряної оболонки планети; вдосконалювати вміння працювати з текстом підручника, схемами, діаграмами, виділяти головні аспекти уроку. Виховувати любов і бережливе ставлення до навколишнього середовища, виховувати пізнавальний інтерес до географії.

Студентські робити | Переглядів: 4853 | Додав: Оля | Дата: 25.01.2011 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz