Вівторок, 07.05.2024, 18:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Методика навчання географії

Статистика
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 21
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Вимоги до структури, змісту та оформлення літератури щодо курсової роботи
Методичні матеріали | Переглядів: 7235 | Додав: Оля | Дата: 24.02.2011 | Коментарі (1)

Тема: Гідросфера, її складові частини

Мета: 1) навчальна: сформувати в учнів поняття «гідросфера», знання про складові частини гідросфери; уявлення про світовий кругообіг води в природі; властивості води як рідини; сприяти розвиткові вміння пояснювати взаємозв’язок між оболонками Землі на прикладі світового кругообігу води;

2) розвивальна: розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам'ять, спостережливість, вміння працювати з текстом і текстовим матеріалом підручника, вміння робити висновки, виділяти відмінності між складовими частинами гідросфери; пояснювати схему світового кругообігу води;

3) виховна: виховувати любов і бережливе ставлення до об’єктів природи та інтерес до пізнання навколишнього світу.

Студентські робити | Переглядів: 10180 | Додав: Оля | Дата: 25.01.2011 | Коментарі (0)

ТЕМА УРОКУ: Африка. 7клас  Підготував С.Задворний,  Г-43(1)

 

         МЕТА: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Африка»;

              роз­вивати навички колективної та творчої діяльності, працювати з картами; розвивати спостережливість, вміння практично використовувати здобуті знання;

          виховувати дбайливе ставлення до природи та процесів, що відбуваються в ній, колективізм.

         ТИП УРОКУ: урок систематизації і узагальнення знань, умінь та навичок (нетрадиційний урок у формі гри «Щасливий випадок»).

Студентські робити | Переглядів: 3257 | Додав: Оля | Дата: 25.01.2011 | Коментарі (0)

Атмосфера, її склад і будова.

Мета уроку: сформувати в учнів поняття «атмосфера», як про зовнішню газову оболонку Землі, її будову; відтворити знання учнів про склад повітря, підкреслити значення для життя на Землі; ознайомити школярів із сучасними методами вивчення повітряної оболонки планети; вдосконалювати вміння працювати з текстом підручника, схемами, діаграмами, виділяти головні аспекти уроку. Виховувати любов і бережливе ставлення до навколишнього середовища, виховувати пізнавальний інтерес до географії.

Студентські робити | Переглядів: 5637 | Додав: Оля | Дата: 25.01.2011 | Коментарі (0)

Картографічний сервіс  Google неправильно відобразив кордон між Нікарагуа та Коста-Рікою. Керуючись цією картою, війська Нікарагуа зайняли острів, який їм не належав.

Новини географії | Переглядів: 764 | Додав: Оля | Дата: 10.01.2011 | Коментарі (0)

Ольга ВАРАКУТА
Анотація. У статті обґрунтовано необхідність використання інноваційних технологій у вивченні географічних дисциплін у вищій школі. Особлива увага приділена проектній технології, теоретичним її  аспектам та способам впровадження у навчальний процес. Наведено приклади окремих видів проектів, які допоможуть формувати компетентності майбутнього вчителя географії за європейськими вимогами.
Ключові слова: інноваційні технології, творчі здібності  студента,  проектна технологія, класифікація проектів, телекомунікаційні проекти.
Наукові статті | Переглядів: 16054 | Додав: Оля | Дата: 10.01.2011 | Коментарі (1)

Ольга ВАРАКУТА
Наукові статті | Переглядів: 2660 | Додав: Оля | Дата: 10.01.2011 | Коментарі (0)

Ольга ВАРАКУТА
Наукові статті | Переглядів: 6659 | Додав: Оля | Дата: 10.01.2011 | Коментарі (2)

1-10 11-20 21-21
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz