|
Каталог статей
Схема написання конспекту уроку
Схема
написання план-конспекту уроку з географії
1.Тема уроку. 2.Мета (дидактична, розвивальна, виховна). 3.Тип уроку (урок засвоєння нових знань; урок формування умінь і навичок; урок узагальнення і систематизації засвоєних знань, умінь і навичок; урок застосування знань умінь і навичок; урок контролю і корекції; комбінований урок). 4.Обладнання уроку (натуральні об’єкти; об’ємні моделі; плоскі ілюстративні посібники: малюнки, картини, відеофрагменти, діапозитиви, комп’ютерні зображення; картографічні посібники; таблиці, графіки, діаграми; предмети для відтворення і аналізу явищ природи тощо). 5.Використана література. 6.Хід уроку (макро – і мікроструктура з детальним розкриттям кожного етапу). Етапи: "Організація класу до уроку”, "Перевірка засвоєних знань, умінь і навичок”, "Повідомлення теми. Постановка мети і завдань уроку”, "Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок”, "Систематизація і узагальнення засвоєних знань, умінь і навичок”, "Застосування засвоєних знань, умінь і навичок”, "Організація домашнього завдання”, "Підсумок уроку”). Вибір і послідовність етапів макроструктури залежить від типу уроку. Окремі етапи можуть здійснюватися у згорнутому вигляді, а інколи випадати зовсім. Мікроструктуру складає сукупність методів, прийомів і способів діяльності на кожному етапі макроструктури, які можуть вимагати різних засобів (словесних, наочних, практичних) і форм прояву (мовлення і слухання, показ і розглядання, показ учителем об’єкта і способу дій з ним та маніпулювання об’єктом учнями тощо).
|
Категорія: Методичні матеріали | Додав: Оля (24.02.2011)
|
Переглядів: 3465 | Коментарі: 6
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
| | |